Wat heb ik nodig van een SEO-specialist? | Fellmedia: Een SEO-specialist (als SEO-specialist) is iemand die sites optimaliseert voor zoekmachines, zodat ze betere rankings in zoekmachines kunnen behalen. Anders gezegd, een SEO-specialist is iemand die weet hoe hij meer bezoekers uit de zoekmachines kan halen. Stel dat u een site heeft die reclame maakt voor honden – u wilt er misschien voor zorgen dat uw site op de eerste pagina van de zoekresultaten wordt vermeld. Dit betekent dat het waardevolle informatie moet verstrekken en relevante trefwoorden in de titel van het artikel moet gebruiken, in plaats van alleen honden. Uw site heeft dan een SEO-optimalisatie (of SEO) -score behaald, gebaseerd op de kwaliteit en relevantie van de informatie op uw site. Deze score is een belangrijke maatstaf voor het succes van uw site, omdat het bepaalt hoeveel mensen uw site zullen vinden wanneer ze zoeken naar zoekwoorden die betrekking hebben op uw doelgroep.

Wat betekent dit voor SEO-specialisten?

Welnu, het betekent dat de best practices voor SEO degenen zijn die ervoor zorgen dat u de meeste bezoekers krijgt en de beste zoekmachine-plaatsing voor die bezoekers. SEO is erg competitief en het betekent dat je de dingen anders moet doen dan andere sites om te kunnen concurreren met de meest productieve SEO-specialisten die er zijn.

Hier zijn enkele van de best practices voor SEO die elke SEO-specialist zou moeten implementeren:

Gebruik trefwoordmarketingstrategieën. Bij SEO draait het allemaal om het vinden van zinnen en trefwoorden die genoeg vraag hebben om goed te scoren in de zoekmachines, maar die ook minder concurrentie hebben. Een manier om deze zoekwoorden te vinden, is door ze op de markt te brengen! SEO-specialisten moeten hun zoekwoorden altijd op de markt brengen en manieren vinden om ze minder concurrerend te maken. Als u uw zoekwoordzinnen niet op de markt brengt, optimaliseert u uw site niet voor de zoekmachines.

Maak uw site klikbaar. Als uw SEO-specialist het goed doet, zullen de links op uw website mensen naar uw specialistische website leiden en zullen ze worden aangetrokken door het soort service dat u levert. Als uw SEO-specialist het echter niet goed doet, zullen er geen bezoekers op hun site komen. Een goede SEO-specialist zorgt er altijd voor dat ze hun functieomschrijving klikbaar maken. Ze moeten hun klanten bijvoorbeeld vertellen waar elke pagina op hun website voor is, welke pagina’s ze in hun marketing moeten vermijden en welke zoekwoorden ze voor elke pagina moeten gebruiken.

Zorg voor optimalisatie op de pagina. De sleutel tot SEO is off-page optimalisatie, die meer links krijgt, hoge zoekresultaten in de SERP en hogere plaatsingen in de zoekresultaten krijgt. Als een SEO-specialist goed werk heeft geleverd met off-page optimalisatie, dan hebben ze hun werk goed gedaan, maar als ze het slecht hebben gedaan met off-page optimalisatie, kunnen hun zoekresultaten eronder lijden. Daarom is het belangrijk voor een SEO-specialist om zich te concentreren op het verkrijgen van links van sites van kwaliteitsautoriteiten, zoals de BBC, en van blogs en forums van hoge autoriteit.

Zorg voor off-page optimalisatie. Het laatste deel van SEO is off-page optimalisatie, wat ook het moeilijkste deel is, maar ook het meest tijdrovend is. Voor dit deel is het voor een SEO-specialist nodig om linkbuildingtechnieken te gebruiken, die zeer competitief zijn, en tactieken te gebruiken zoals backlinking, artikelmarketing en blogcommentaar. Ik raad aan om enkele forums te bekijken en SEO-bloggers en -experts te vragen welke technieken ze gebruiken om hun linkpopulariteit te vergroten en hun positie in zoekmachines te verhogen.

 

 

Vind meer info: Fellmedia SEO